Nábytek z masivu Vysoké Mýto: Prodej a důležité informace pro zákazníky
Tento článek se zaměřuje na prodej nábytku z masivu ve Vysokém Mýtě, přičemž klade důraz na důležité aspekty, které by měl znát každý zákazník. Informace zahrnují obchodní podmínky, dodací lhůty, údržbu nábytku a zkušenosti ostatních zákazníků.
Obchodní podmínky
Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí kupní smlouvou o prodeji zboží, obchodními podmínkami a příslušnými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem a zákonem o ochraně osobních údajů. Právní vztahy prodávajícího se spotřebiteli se dále řídí zákonem o ochraně spotřebitele.
Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy a jsou trvale k dispozici na webové stránce prodávajícího. Kupující musí s nimi vyslovit souhlas, pokud chce učinit objednávku.
Prodávajícím je obchodní korporace MASIV-PRODEJ s.r.o., se sídlem Kasalice 43, 533 41 Kasalice, IČ 19124040, zapsaná ve veřejném obchodním rejstříku u Krajského soudu v Hradci Králové pod sp. zn. C 50875, telefon +420 606 030 687. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění.
Registrace a uživatelský účet
Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce prodávajícího může kupující přistupovat do svého uživatelského účtu. Při registraci uživatelského účtu na webové stránce je kupující povinen uvádět všechny údaje správně, úplně a pravdivě. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné, úplné a pravdivé. Přístup k uživatelského účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem.
Čtěte také: Jak prodloužit životnost dřevěného nábytku
Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího.
Objednávka a cena
Informace o zboží uvedené v internetovém obchodě prodávajícího nejsou závaznou nabídkou a mají pouze informativní charakter. Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí dle propagačních materiálů prodávajícího (zejména nabídky na webové stránce). Před podáním objednávky má spotřebitel při použití elektronických prostředků možnost zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky vložil.
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu cen uvedených v objednávce kupujícího. Pro smluvní strany je závazná cena uvedená v potvrzení objednávky. Informace uvedené v internetovém obchodě prodávajícího obsahují také informace o nákladech spojených s dodáním zboží. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.
Odstoupení od smlouvy
Spotřebitel může od smlouvy sjednané na dálku odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední dílčí dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží (tedy aby zboží zkontroloval a nikoliv jej sestavoval nebo používal). Odstoupení od smlouvy zasílá spotřebitel na adresu prodávajícího uvedenou výše. Spotřebitel může využít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy zveřejněný na webových stránkách prodávajícího.
V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Spotřebitel je povinen do 14 dní od okamžiku odstoupení od smlouvy prodávajícímu předat nebo zaslat (nikoliv na dobírku) zakoupené zboží. Lhůta je zachována, pokud spotřebitel odešle zboží před jejím uplynutím. Z důvodu možného poškození nábytku přepravou a dle našich nemilých zkušeností se špatným vyřizováním a plněním reklamací u přepravců, důrazně doporučujeme provedení zpětné dopravy a předání nábytku do našeho skladu osobně.
Čtěte také: Inspirace pro koupelnu: Tmavé dřevo
Spotřebiteli je prodávající vedle kupní ceny povinen vrátit také zaplacené náklady na dodání zboží, a to stejným způsobem, jakým platbu od spotřebitele přijal (nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen spotřebiteli nahradit nejlevnější z nich). Jiným způsobem vrátí peněžní prostředky jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a prodávajícímu tím nevzniknou další náklady.
Je-li vrácené zboží poškozeno, jeví známky používání nebo není-li kompletní, je prodávající oprávněn vůči spotřebiteli uplatnit nárok na snížení vracené finanční částky odpovídající snížené hodnotě zboží nebo nákladům na jeho uvedení do bezvadného stavu.
Doprava a dodací podmínky
Způsob dodání zboží určuje kupující při zadávání objednávky, přičemž volí mezi osobním odběrem v kamenné provozovně prodávajícího nebo zasláním zboží. V případě, že způsob dodání zboží požadovaný ze strany kupujícího je vzhledem k charakteru zboží nevhodný, upozorní prodávající kupujícího na tuto skutečnost. Pokud kupující nadále trvá na původním způsobu dodání, nenese prodávající žádnou odpovědnost za škodu tímto způsobem dodání vzniklou.
Zboží dodá prodávající na jakoukoliv požadovanou adresu v rámci ČR dle zvoleného způsobu přepravy. Náklady na dodání zboží budou kupujícímu účtovány dle zvoleného způsobu dodání následovně:
- Menší zásilky: Českou poštou nebo přepravcem DPD/PPL, dopravné za 1 karton je 200 Kč (do 30 kg), za 2 kartony (maximálně 2 x 30 kg) je 390 Kč, za 3 kartony je 590 Kč a za 4 kartony je 790 Kč.
- Větší zásilky: Nad 30 kg doručuje firma PPL Sprint až před dům zákazníka. Cena dopravy je sjednávána individuálně dle aktuálního ceníku dopravce. Ceny přepravy jsou zpravidla uvedeny u každého produktu.
- Firemní rozvoz:
- U objednávek nad 10 tisíc Kč do 50 km - ZDARMA
- U objednávek nad 10 tisíc Kč a nad 50 km se účtuje paušální cena 390 Kč za jedno rozvozové místo
- U objednávek nad 20 tisíc Kč je doprava po celé ČR ZDARMA (mimo akční a zlevněné zboží)
- U objednávek nad 2000 Euro do Bratislavy a okolí doprava ZDARMA - po domluvě
- Možnost přícestné dopravy ZDARMA na trase Vysoké Mýto - Hradec Králové - Praha - Plzeň - SRN a okolí při objednávce nad 10 tisíc Kč.
Doprava je vždy ke vchodovým dveřím domu. Z časových a kapacitních důvodů není možná vynáška nábytku přímo do bytu v poschodí. Služba vynášky je doplňkovou službou a je nutné ji předem objednat. Při jejím využití se účtuje 100 Kč za patro, kus a osobu.
Čtěte také: Masivní nábytek od roku 1999
Prodávající dodá zboží v co nejkratší možné době. Zboží na skladě, které je bezpečně možné odeslat přepravní službou, je odesíláno zpravidla do třetího pracovního dne, ostatní zboží dopravujeme naší bezproblémovou firemní dopravou zpravidla v termínu od 14 do 30 dní od uzavření kupní smlouvy. O delší dodací lhůtě je kupující neprodleně informován. Prodávající musí zakoupené zboží dodat nejpozději však do 30 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy (pokud nebyla se spotřebitelem prokazatelně dohodnuta jiná lhůta).
Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí od přepravce co nejdříve překontroloval a případné vady včetně poškození obratem u prodávajícího reklamoval. Kupující je zejména povinen prohlédnout zboží, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad způsobených přepravou reklamovat tyto nedostatky ihned u přepravce a současně u prodávajícího, nejpozději však do 2 dnů od převzetí.
Platební podmínky
U dlouhodobých zákazníků prodávajícího může být úhrada řešena po předchozí dohodě převodem peněz na účet prodávajícího, a to na základě vystavené faktury. Jakékoliv započtení vůči takto vystaveným fakturám není přípustné.
Péče o nábytek
Lakované plochy jsou z hlediska péče zcela bez problémů. Při znečištění například otisky prstů postačí ošetření například vlhkou kůží na okna. Při mírnějším znečištění je nejlépe použít trochu politury na nábytek, kterou je třeba nanést na prachovku, nikoliv však přímo na povrch nábytku. Politura odstraní mírný šedý závoj, oživí povrchovou strukturu, popřípadě kresbu dřeva, a vytváří ochranný povlak proti stopám po dotyku a otisku prstů.
Nábytek vyrobený z lamina nelze čistit abrazivními prostředky, organickými rozpouštědly, či jinými agresivními materiály. Prach z nábytku lze odstranit čistou měkkou prachovkou, která nemá brusné účinky. Čistění lze provádět běžnými saponátovými prostředky k tomu určenými s následným vytřením do sucha.
K ošetření dřevěného nábytku postačí obecně prachovka. Prach je vhodné odstraňovat pravidelně. V případě potřeby pomocí vlhkého hadříku. Povrch je přitom třeba otírat ve směru kresby dřeva. Na silnější znečistění je možno i v tomto případě použít šetrný čisticí prostředek rozpuštěný ve vodě. Po ošetření je vždy nutno povrch osušit.
Dřevo je přirozený materiál, který i ve zpracovaném stavu „žije“ a reaguje proto na změny klimatu v místnosti. Při udržování správného klimatu v místnosti vykazuje teplotu od asi 20 do 22 °C.
Recenze zákazníků
Názory zákazníků se různí. Někteří jsou s nákupem spokojeni, chválí komunikaci, rychlé dodání a kvalitu nábytku. Jiní naopak uvádějí problémy s dodací lhůtou, kvalitou výrobků a reklamacemi. Je důležité brát v úvahu, že každá zkušenost je individuální a může se lišit.
Prodejci nábytku v okolí Vysokého Mýta
- Nábytek Sádovský, Litomyšl: Nabízí bytový, zahradní a kancelářský nábytek (lamino i masiv). Prodává kuchyňské linky, postele, matrace, skříně, komody, pohovky, sedačky, křesla, židle, stoly, botníky i vybavení hotelů.
Tabulka nákladů na dopravu (MASIV-PRODEJ s.r.o.)
Typ zásilky | Dopravce | Hmotnost | Cena |
---|---|---|---|
Menší zásilky | Česká pošta / DPD / PPL | Do 30 kg (1 karton) | 200 Kč |
Menší zásilky | Česká pošta / DPD / PPL | Do 60 kg (2 kartony) | 390 Kč |
Menší zásilky | Česká pošta / DPD / PPL | Do 90 kg (3 kartony) | 590 Kč |
Menší zásilky | Česká pošta / DPD / PPL | Do 120 kg (4 kartony) | 790 Kč |
Větší zásilky | PPL Sprint | Nad 30 kg | Individuální dle ceníku |
Firemní rozvoz | MASIV-PRODEJ s.r.o. | Objednávky nad 10 tisíc Kč do 50 km | ZDARMA |
Firemní rozvoz | MASIV-PRODEJ s.r.o. | Objednávky nad 10 tisíc Kč nad 50 km | 390 Kč |
Firemní rozvoz | MASIV-PRODEJ s.r.o. | Objednávky nad 20 tisíc Kč | ZDARMA (mimo akční a zlevněné zboží) |
tags: #nábytek #masiv #Vysoké #Mýto #prodejci